브랜드의 차별화 전략은 어떻게 만들수 있을까?
천연원료재료로 만든 과일야채 세정제 '오톡' 브랜드 개발 : (주)아하모먼트

영양소 가득한 과일을 껍질채 먹이고 싶은 엄마의 마음을 담아 건강하고 깨끗한 과일/야채 세정제 브랜드의 아이덴티티를 개발하였습니다. 천연원료인 오이스터(굴)를 원재료로 하여 특허받은 공법으로 만든 제품으로 네이밍개발, 디자인개발(로고, 패키지, 디지털), 브랜드 경험체계 구축의 범위로 하여 브랜드 개발 프로젝트를 수행하였습니다.


We developed the identity of a healthy and clean fruit/vegetable cleanser brand with mothers' desire to feed nutritious fruits with the peel. We carried out a brand development project with the scope of naming development, design development (logo, package, digital), and building a brand experience system for products made using a patented method using oysters, a natural raw material.

Service

Client
Year

Brand Identity Development, Package Design

(주)아하모먼트
2024






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